Известие

Collapse
No announcement yet.

скърцане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=85628
    Alfa164 T.S 148++ HP
    Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

    Comment


    • #17
      И при мен скърца десния тампон и адски ме дразни а си е здрав.
      sigpic147 1.9 JTD 115hp.

      Comment


      • #18
        Музиката ми е за хилядарка ама не помага

        Comment


        • #19
          Я и аз да почна да скърцам в темата .

          Почна да скърца при неравностите . Отиде в сервиз смениха левия носач и тампони на стабилизиращата щанга . След като излезе от сервиза след 50 км почна да скърца и на равното . След 1 месец се върнах набуха ме още един път с тая операция не скърцаше 100 км след което пак почна да скърца ,но по слабо .

          Някой има ли идея от какво може да скърца , че вече ми скърца мозъка .
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
            Я и аз да почна да скърцам в темата .

            Почна да скърца при неравностите . Отиде в сервиз смениха левия носач и тампони на стабилизиращата щанга . След като излезе от сервиза след 50 км почна да скърца и на равното . След 1 месец се върнах набуха ме още един път с тая операция не скърцаше 100 км след което пак почна да скърца ,но по слабо .

            Някой има ли идея от какво може да скърца , че вече ми скърца мозъка .
            Гресираш или сменяш и пак гресираш тампоните на горните носачи и си перкаш.
            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              На място като въртиш геврека скърца ли ?
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #22
                Не само по неравности били те и леки
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Ами ако ти се цапат ръцете, разкачи горния носач и виж дали той скърца.
                  Ако е той си намери подходяща грес - някои викат силиконова, други - медна грес.

                  Ти си избираш.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #24
                    някой имали снимка на тези тампони на горните носачи, така както са на колата а не когато са разглобени ?

                    Comment


                    • #25
                      http://www.euroautomotive.co.uk/images/60651940-1.jpg
                      http://digilander.libero.it/bolzonia...no-interno.jpg
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • #26
                        благодаря за снимката
                        навсякъде ли се намазва с грес, в смисъл ако не се махат от колата, можели външно да се намаже гумираната част допираща се до метала, или най-добре е да се разглоби
                        Нека някой който го е правил да сподели опита си

                        Comment


                        • #27
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=554

                          Comment


                          • #28
                            Аз пък слагам тампони от магарето на ауди б-3(б-4).
                            Едните са с еднакъв вътрешен диаметър, но с няколко милиметра по дълги, малко с ракетката (ъглошлайф, флекс и т.н.) и са бетон след това.
                            Друга грешка е че се стягат когато колата е вдигната, включително и този който е на вилицата за долния носач. С други думи, стягат се в неработното им положение и още с пускането на колата и превъртат.
                            Друг е въпроса че тампоните на горните носачи са предвидени да превъртат, втулките има едни гумени връхчета и като се поизносят и се почва цигулирането.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                              Аз пък слагам тампони от магарето на ауди б-3(б-4).
                              Едните са с еднакъв вътрешен диаметър, но с няколко милиметра по дълги, малко с ракетката (ъглошлайф, флекс и т.н.) и са бетон след това.
                              Друга грешка е че се стягат когато колата е вдигната, включително и този който е на вилицата за долния носач. С други думи, стягат се в неработното им положение и още с пускането на колата и превъртат.
                              Друг е въпроса че тампоните на горните носачи са предвидени да превъртат, втулките има едни гумени връхчета и като се поизносят и се почва цигулирането.
                              Единствено тампона на вилицата се стяга когато колата е стъпила на земята,за другите е без значение.
                              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Да, когато е с оригиналните неща, ако се сменят втулките с такива които писах по-горе, тогава се стягат когато колата е на колелата си.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X